desember 18, 2009

Det ordentlige juletreet har ikke kommet enda, men noen andre...





På den gamle komfyren på kjøkkenet vårt har jeg satt et lite juletre i potte. Fant det på Bilka i Danmark.... Knallgøy å handle der! Skikkelig mange fine trær og kranser til en meget billig penge... Gjør så absolutt ingen ting det sånn rett før jul


Dette er et kirsebærtre som jeg kjøpte på en landbruksskole rett i nærheten. Satte det i en kurv og sprayet det litt med hvit spray før det ble pyntet littegrann.....

Ønsker alle en nydelig fredag!

Klem Kari

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for så koselig melding inne hos meg, jeg ble så glad for den! Og du skal vite at jeg blir inspirert av din blogg også! For noen koselige trær! Det er så fint å ta inn små trær som man kan pynte nå før jul..jeg har bare et bittelite, men har lyst til å hente et større et nå i helgen :0).Så fint det kirsebærtreet ble, vakker pyntet :)
    Ha en riktig fin dag!
    Kjersti

    SvarSlett
  2. så korselig.skikkelig søt med sånne små trær.har et par selv også.
    å d treet med grnene var tøft:)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble.
    Ha en herlig dag videre. Håper ikke du stresser alt for mye til den 24...

    SvarSlett
  4. Det var vakkert Kari! Danskene er veldig flinke til å bruke små trær til forskjellige anledninger. Min svigermor er dansk, og hun har stadig med seg morsomme varianter hjem. De bruker også mye oppstammede blomster. Det er så flott synes jeg.

    Nå tenker jeg du henger i stroppen du også, men du får passe på så du får puste!

    Kos deg med den siste førjulshelgen!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. hei.
    nydelige tre du har,
    koselig med masse små tre,litt rundt forbi inne.
    ønsker deg en fin kveld,klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Så gøy å få en følger til :-) Å så fi blogg du har, jeg følger gjerne deg og. Nydelig komfyr og tre. Foreldrene mine har en slik en på hytta, hadde jeg bare hatt stort kjøkken :-)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett