januar 01, 2010

Ny ekstrajobb i 2010!

I februar skal jeg begynne å prøve meg litt på homeshopping. Har kommet over et dansk merke som heter Pompdelux. Fantastisk pene barneklær fra størrelse 74 til 12 år. Det er vanvittig fin design og utrolig bra kvalitet til fantastiske priser! Gleder meg til å rundt å vise dette for folk! Vårkolleksjonen landseres 17 februar og merket landseres for første gang i Norge da.... De skal også begynne med sko.... Danskene er råflinke på design!!!






Gå inn på http://www.pompdelux.dk, så kan du selv se noe av det vakre tøyet!
Nå er det ikke så mye igjen av de forskjellige klærne i nettbutikken, men gled dere til vår/ sommer kolleksjonen!

Stor klem fra Kari


17 kommentarer:

  1. Vilka fina bankläder! Ja du har rätt, danskarna är jädrans duktiga när det kommer till design!! Många fina bilder från ditt hem som du visar. Ha det gott och lycka till med barnkläderna, det kommer gå super!!

    SvarSlett
  2. Herlige barneklær! Spennende. Håper disse blir ttilgjengelige i nærheten av meg!

    SvarSlett
  3. Hei Kari,takk for koselig kommentar inne hos meg. For en flott blogg du har, og et helt nydelig hus.Legger meg til her og gleder meg til å følge deg i 2010. Klem fra Fru Glitter.

    SvarSlett
  4. Oj så gøy ...!
    Så ut til å være masse herlige barneklær her,
    me like ♥
    gleder meg til fortsettelsen,
    jeg henger på ...!
    Lykke til i bøtter & spann :)
    klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig fine klær jeg ♥! Håper noe skal selge dem i bergen også!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  6. Å de var veldig skjønne de klærne....Håper de får de i Bergen i noen butikker ja =)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. spennede prosjekt...Masse lykke til..mye tøffe klær til de søte "små".:-) Klem Gry

    SvarSlett
  8. Så gøy da :) Lykke til!

    Kjempe fine klær :)

    SvarSlett
  9. Oioioi, dette var bare nice altså! Gleder meg, håper klærne dukker opp her i nærheten av meg!!

    kos dere videre...
    klem

    SvarSlett
  10. Herlige klær! Dette blir spennende, Kari!
    Skal ta meg en tur inn på nettsiden deres å se mer. :)

    Ha en glad dag!
    Klem fra
    Anette Willemine :)

    SvarSlett
  11. gratulerer - så gøy at du fikk den:)

    SvarSlett
  12. Skal si du står på;-)
    Neppe noe som passer til mine, men lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  13. Hei Kari!
    Takk for hyggelig kommentar, koselig at du liker bloggen min!

    Jeg syns også at "Tro at du er noe" er kjempe fint, og en viktig påminnelse i hverdagen.
    Jeg har ikke skrevet det selv, men fant det i et menighetsblad, vet ikke hvem som har skrevet det.
    http://www.misjonskirken.net/mblad/pdf/2008-02_mars.pdf

    Så mye flott tøy! Jeg har ikke barn selv, men kan helt klart finne mye fint til niesa mi der :)

    Ønsker deg og dine alt godt for det nye året!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  14. Her var det mye fint ja! Håper merket kommer hit til området også.

    Godt nytt årtil deg og dine!
    Klem Igi

    SvarSlett
  15. Så fine klær! Lykke til med salgsjobben! :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Her var det mye lekkert..lykke til med salget;o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  17. Hei kjære Kari:)

    Tusen takk for de fine ordene hos meg, blir helt overveldet jeg:)!
    Veldig hyggelig at du liker bloggen min så godt:)
    Det er fortsatt MYE som står igjen i huset vårt før det hele kan vises frem, men det synes jo ikke så godt på bloggen, naturlig nok...;)

    Så morsomt med dette nye prosjektet da! Skal absolutt ta meg en tur inn å se på klærne:)

    Varm klem fra Kjersti

    SvarSlett