januar 30, 2012

Mandag morgen....


Mandag morgen og ikke den helt store piffen....
(Da kan man jo heller blogge litt ♥)
Ser at mange var på interiørmessa 
i helga.... jeg kjenner jeg er en smule misunnelig,
men i år passet det liksom ikke helt...

Jeg er en ganske "big mama" i disse dager.
Vi venter vårt tredje barn som skal bli en gutt...
Det er snaue 6 uker igjen før han får se dagens lys.
..og jeg GLEDER MEG!


Da det skulle bli et barn nr. 3 i Bolettehuset, måtte det til
noen forandringer. Vi hadde nemlig ikke rom til denne, 
men takk og lov for en handy manny! Han har snekret i vei,
og vips hadde vi ett rom ekstra! 

Det er enda ikke helt klart, så det for vises i senere innlegg.

God uke til alle!

Kari

2 kommentarer:

  1. heisan,
    men å hyggelig da, med et barn til,
    å så nærme til å, flink mann du har som snekrer, gleder meg å se,
    nydelige bilder,
    ønsker deg en fin mandag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Wow gratulere som "Big Mama" :)) Koselig å høre,tenker dere er spente alle mann! Gleder meg til å se gutterommet!
    Masse lykke til i inspurten :)

    SvarSlett