april 16, 2012

VISNING AV BESTESTUA I VINTERSKRUD



I BESTESTUA i Bolettes hus har det naturlige gått igjen.

Jeg er veldig glad i å ta naturen inn i huset.
Også dette DURANCE- lyset lukter litt natur... Appelsin og kanel.
Hadde det egentlig til jul, men jeg synes det lukter godt enda jeg!


Ugleputa fra stoff og stil hadde hedersplassen i vinter!

Jeg var så heldig at jeg fikk et rådyrgevir av en jakt-venn 
:-)))))

(Stolen fulgte med huset og er stein gammel )
Nå ble ikke akkurat dette et veldig stemningsbilde, men hverken fyr på peisen eller noe digg og blader ved siden av,- og i tillegg et avkutta fotografi på lerret på veggen, MEN det skal bli bedre i neste billedserie, da er nemlig bestestua gjort om til en litt mer sommerlig stil, samt et stort innslag av SÖGNE home!

God uke til alle!

Kari

























2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Du har god smak og jeg liker naturelementene i interiøret ditt!

    Ha en kreativ ny uke!

    SvarSlett
  2. the owl makes me smile! soooooo lovely.

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett