juli 04, 2012

Husmorlunch et lite friminutt!

Må si jeg var MEGET FORNØYD  med dagens husmorlunch!


Grove brødskiver med litt hvitløksolivenolje, pesto, tomat, mosarella og basillikum...

M M M M......
det smakte utsøkt!

Bildet er tatt på kjøkkenbenken, hvor jeg har en café-sjablong på veggen! Ungene koser seg støtt og stadig på CAFÉ hjemme..... men nå har kaféverten et lite friminutt ALENE!!

Her pakkes det igjen til neste tur... Vi er bare hjemme for å "stemple" for så å reise videre.
Etter noen dager kommer vi hjem og stempler igjen for å reise videre til neste sted!
Puh... Jeg har jo full jobb i disse dager,- trass permisjon! Men gøy er det!!!!

Så i dag var dette mitt lille FRIMINUTT, som er nibs sin utfordring denne måneden!

God sommer videre folkens!
Kari

4 kommentarer:

  1. For et herlig frinminutt ♥
    Kos dere videre på ferie:)

    SvarSlett
  2. nam , herlig friminutt :)
    Fin sommerferie til deg og dine.

    Henriette

    SvarSlett
  3. Fine bilder! :)
    Legger meg til som følger her hos deg, gleder meg til å se mer til deg fremover!
    Ta gjerne turen innom meg hvis du har lyst, har en fin give away gående nå om du vil delta? :)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett