februar 12, 2013

give away!!!!!

Tiden er inne for en aldri så liten give away på bloggen her!

Våren er faktisk rett rundt hjørnet og husene får kanskje en
liten "shine" utvendig......
Hva med et nytt nummerskilt fra RAMSIGN? (nummerskilt med 1-5 siffer)




Reglene er som følger:

  • like Ramsign på facebook her : 1 lodd
  • kommentar her på bloggen: 1 lodd
  • følge denne bloggen: 1 lodd
  • linke til give awayen: 2 lodd
Du kan altså til sammen få 5 lodd (hvis du  følger alle disse punktene over.)
Alle kan delta,- også de som ikke har egen blogg!

Trekning blir 1. mars kl 20!

22 kommentarer:

  1. Eg vil så klart være med og tar 3 lodd:)
    Ønsker deg ein kjempefine dag!her skinner sola så fint men er veldig kaldt og ikkje har me snø heller så er nesten vårligt midt på dagen!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg vil være med å tar tre lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Super fin blogg du har, så kjekt at eg fann deg :o)
    Legger meg gjerne til som følger her!

    Då blir det to lodd på meg!

    Ha ein fin dag!

    klem

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med og trekker 5 lodd :)
    Bli med på mitt gavedryss også, 27 gaver skal få nye hjem, trekning i kveld :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Så kule skilt og så gøy med giwe-away :)
    Trekker to lykkelodd ;D
    Ha en flott tirsdag videre !

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med. Tar 3 lodd. Ha en koselig kveld! Therese

    SvarSlett
  7. Jeg tar 1 lodd.
    Nydelige skilt!

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med for å prøve å vinne disse flotte skiltene!
    Trekker tre lykkelodd!
    Klem <3

    SvarSlett
  9. Herlig, jeg tar 4 lykkelodd:)
    Har ønsket meg slikt skilt lenge, og har ikke tall på hvor mange slike give-aways jeg har prøvd og vinne, hahaha:))

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  10. 2 lodd til meg.
    Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  11. Hei og hopp:)
    Nydelig blogg du har, og guri malla så fint du har det:)
    Knallfin premie, eg er med: 2 lodd på meg (kommentar og følgar)
    Eg har giveaway på bloggen min, kjekt dersom du vil vera med:)
    Fin onsdag til deg:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  12. Jeg blir veldig gjerne med :D 3 lodd på meg da ;) Linker fra bloggen min :)

    Håper du får en flott dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  13. Vil være med og tar 2 lodd. Krysser fingrene for den fine premien.

    SvarSlett
  14. Så utrolig fine skilt :) Jeg prøver lykken og tar 5 lodd! Har linket til deg fra bloggen min. Krysser fingrene! Ha en super dag :) Klem Yvonne

    SvarSlett
  15. Jag vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Første gang jeg titter på bloggen din.. men ikke siste. Jeg fattet først interesse p.g.a. navnet ditt. Jeg bor i Trøndelag, men familien min kommer fra sørlandet og oldemor het Marie Bolette. Hun var sydame og modist.

    Jorunn

    SvarSlett
  17. Så fin give-away!! Jeg er med og tar 3 lodd!! Håper veldig på vinnerlykke!!
    Fin kveld til deg!!
    Siri

    SvarSlett
  18. Ååå, vi malte huset i fjor og trenger sårt ett nytt skilt, så jeg henger meg på med full pott med lodd!! :D

    Ønsker deg en nydelig uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  19. Jeg deltar med et lodd! :)
    Kjempefin premie som du deler ut <3

    . . Ønsker deg en fin mandag!

    -Heidi

    SvarSlett
  20. Prøver lykken med to lykkelodd! :-)
    Mvh Hilde

    SvarSlett
  21. ÅÅåååå nydelig GiveAway.. Vil vinne ;)
    Jeg tar et lodd...
    kjerstihaukland@msn.com

    SvarSlett
  22. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett