september 28, 2009

Høsten i full fart....

Denne dagen har flydd i ei durabli fart. Jobb, henta barna i barnehagen, kjøpte lettvint middag som mannen kunne stelle til seg selv og barna:-) Så reiste mor inn til byen en liten tur. Måtte få gjort noen ærender i ei fei. Vi var så heldige at vi fikk et gavekort av fotografen vi bruker, siden hun hadde brukt bilder av oss på nettsiden hennes. Endelig fikk vi bestilt et bilde av våre søte små. På en slik bytur kan jo ikke mor klare å holde seg borte fra interiørbutikker. Hansen & co i Kristiansand er en sikker vinner. Jeg kunne faktisk ha kjøpt hele butikken!!! Men i dag ble det kun en melspade og en oppvaskbørste(!).

Høsten har virkelig kommet. Det blåste skikkelig og folk trakk jakka godt rundt seg mens de passerte hverandre på byens gater..... Egentlig er jeg av de som kanskje ikke har syntes at høsten er den beste årstiden vi har, men jeg har funnet ut av en ting: Jeg skal lære meg å bli skikkelig glad i høsten, for i dette landet har vi jo så mye høst!! Dessuten er det jo mange ting man kan gjøre. Man har jo mye bedre tid om kveldene. Viktig å tenne levende lys, finne hobbyer, (blogge:-)), be inn venner, gå turer i skog og mark og nyte høstnaturen, drikke te og kakao, bli inspirert av andre bloggeres matoppskrifter- ja kose seg skikkelig! Så denne høsten skal bli god!


Nyt høsten sammen med meg, kjære venner!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar