mai 30, 2012

Mai som flyr!


Puh, som tiden går!
Mai måned suser av gårde, og den er vel for mange ganske hektisk. 
Selv om det er en del fri -dager, så har man ingen problemer med å fylle dem med diverse gjøremål.
Jeg har hatt et prosjekt de siste dagene,- maling av balkong, og jeg kan love dere at det er skikkelig kjedelig! I skrivende stund feirer jeg med en burke med cola at jeg nettopp er ferdig med siste strøket.

(Jada, colaen er kjøpt i Sverige! Turen bar dertil i pinsa, og vi koste oss jammen maksimalt!)

I tillegg til de kjedelige malingssyslene feirer jeg en nogenlunde sommerklar grillbu og blomster som er plantet i krukker.

Mai måned er også min bursdagsmåned,- så i fjor hadde jeg sånn halvrundt tall og feiret med et skikkelig jentekalas! Da fikk jeg blant annet denne spareugla her. Synes den er vanvittig tøff! Laget av gummi og lett å åpne(ha ha)....









2 kommentarer:

  1. Ja en må bare nyte alle dagene vi har foran oss,,,for det går jo så fort:)Flott sparebøsse...
    klem

    SvarSlett
  2. OMG autografen til Morten Harket - hihi:)
    Skjønner at det var stas (i sin tid, hahaha, er vel litt krampe nå)

    Digger sparebøssen, kul!!

    Her holder vi på med malingsskraping og terrasselegging...
    Så blir det beising etterpå og jeg gleder meg IKKE!!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett