oktober 19, 2009

Mannfolkshopping og koneshopping :-)

For det første, tusen takk for mange hyggelige kommentarer på varmepumpa mi.
Det er jo så vanvittig mange hygelige mennesker i "blogglandia"!!!!



Turen gikk jo til Oslo denne helgen igjen, andre helg på rad! Men denne gangen var mannen med! Og vi hadde det udtrolig morro! Vi var faktisk 11 par fra bygda vår som dro inn og sov på hotell i Nydalen og var på en fantastisk konsert i Spektrum lørdagskvelden. Uforglemmelig. Lørdag formiddag ble det selvfølgelig shopping for oss damene. Når man er på slike turer, er det som om bankkortet brenner! Mannfolka så litt mørkt på en shoppingdag i staden, men dette ble snudd rakt om, for uten konenes mas kunne de kjøpe akkurat det som falt dem inn der og da. Kan ikke si at bevernylonjakka og sjekkebrillene mannen min og diverse andre mannfolk hadde slått til på var det nydeligste jeg har sett..... Skulle tro de var tre konfirmanter som hadde vært på shopping selv om alle er +/ - 40. Men vittig var det da de kom stolte oppover Karl Johan iført nytt tøy. Vi konene var vel kanskje litt letta over at det ikke akkurat var flust av kjentsfolk rundt oss da.

Jeg fikk shoppet litt klær også og måtte selvfølgelig innom Home and Cottage. Der ble det disse to fugleburene som har fått hedersplass i kjøkkenvinduene.

Ha en fantastisk god uke!!!

6 kommentarer:

  1. hei.
    koselig helg dere har hatt,nydelige fuglebur ,
    syntes jeg ser disse mannfolk med nerde briller,er det sånne store firkantet uten styrke i glass så er det sånne min silje leter etter arendal rundt,å de kommer til uka,hehe.
    ønsker deg en kjempe god natt.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en deilig helg ja :-) Det er nok litt forskjell på menn og kvinner når det gjelder shopping ja, vi koser oss jo :-D

    Skjønne fuglebur du har kjøpt, utrolig mye fint hos Home & Cottage.
    Ønsker deg en deilig tirsdag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Takk for kjempekoselig besøk i bloggen min :-). For et kjempefint hjem du har! Deilige interiørbilder i bloggen din.

    SvarSlett
  4. :) Høres ut som en flott tur!
    Og det fugleburet sto jeg med i hånden i sta! Hjertet sa jaaaaa, men fornuften NEI! Det var fornuften som vant denne gangen.. Men det er nok tryggest når man bor 5 min fra Home&Cottage ;)
    Du har et nydelig hjem frue! skikkelig delikalt og koselig uten at det blir for dillete..Like it!

    SvarSlett
  5. vet, jeg blir bare mer og mer forundret for hver gang jeg :) At det går ann å skape noe så velskapt og nydelig igjen og igjen :)
    Jeg har termin 5 Jan, og tiden går raaasende fort! Hun får pent holde seg inne til over nyttår iallefall! :)

    SvarSlett
  6. hei.
    takk for kjempekoselig hilsen...
    så fin blogg du har. legger den i rollen min jeg!

    fugleburene fra H&C er kjempesøte!

    klem Beate

    SvarSlett