oktober 15, 2009

Rundtur i bestestua..


Oslo turen forrige helg var jo helt fantastisk! Jeg må innrømme at noen ganger er det vanvittig godt å bare komme sammen noen venninner en helg. Jeg hadde sett for meg lørdagen som en supers-shoppe-dag, men i stedet ble det mye "slaraffen" og deilig var jo det også! På Home and Cottage fikk jeg kjøpt denne kransen. Var fin til å få myket opp bestestua med. Tenkte den også kunne bli fin å dille til litt til jul.

Ellers må jeg si at jeg er ei dame som elsker å gjøre kupp! Blir egentilig litt blind også da.... Men jeg tenker liksom at når jeg gjør kupp, sparer jeg masse penger og har råd til å kjøpe enda mer:-) Ha ha!! Litt vittg også. (Men egentlig er det vel bare samvittigheten som får litt "balsam" når jeg føler jeg har tjent på noe.. )
Denne sjenken som står i bestestua er et slikt kupp fra FINN. Kjøpte den pluss en mindre sjenk, spisebord og 6 stoler for 1500,-. Litt av et kupp:-)



Måtte bare ta et bilde av disse også. Gave til bryllupet vårt for snart 4 år siden.

Stuene i huset vårt er veldig små. Vi har en vedovn i hver stue. Det blir forskrekkelig varmt når vi fyrer i dem hvis det ikke er mange minusgrader ute. Dermed er det veldig greit å bruke dem som noen kjempe-lykter når tempen er varmere enn -4!

Riktig god helg til dere alle!

PS: tar fortsatt imot gode tips ang. bra interiørbutikker i Oslo!


3 kommentarer:

  1. Du har det jo bare så vakkert hjemme. Likte godt skjenken din - synes også det er et kupp. God tur til Oslo. Tone

    SvarSlett
  2. hei på deg
    nydelig du har pyntet med kransen din,deilig hus du må ha med små stuer,herlig nostalgisk..
    å det finn kuppet var jo bare så flott,heldig der..ha en fin oslo helg igjen .klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Skjønn sjenk og nydeleg bryllaupsgåve:-)Country Chic i Bogstadveien er jo ein hit, var der sist helg, og MYKJE fint!God helg

    SvarSlett