februar 14, 2012

Kjærlighets da´en!


Syntes at denne passet fint inn på selveste Valentine! 
Kjøpt på en nydelig interiørbutikk i Kristiansand, 


I skrivende stund sitter jeg og nyter denne koppen med kakao og momser på 
sjokoladehjertet som jeg har fått av min far. Samtidig humrer og ler jeg litt for 
meg selv... Fordi... Mannen min gikk en dag og tenkte ut hva han skulle gjøre
for meg på selveste Valentine... Faktisk kan han være litt romantisk og ganske
så kreativ! 
(morsdagsbuketten fra søndag♥)

Seint i går kveld satt jeg og lurte på,- "Når er det valentine egentlig?"
Googlet meg fram til at det var i dag(!),- dermed måtte jeg sannelig skjerpe mine
kreative celler etter 23.00..... (Og det er faktisk den tiden på døgnet jeg er mest
effektiv...uff, uff)... Produktet ble meget jalla..haha!!! Men mannen min setter pris
på det meste, og sier alltid at det er tanken som teller!

Nå kommer noen ikke-bloggbare-jalla-bilder,
men de var jo litt morsomme, så her er de likevel:

Jeg hadde ikke prøvd meg særlig med stemplene, så det ser ut som om en
3-åring har gjort dette, men det er faktisk meg på 35 :-)!!
Dette møtte ham da han stod opp i 6-tiden
,- og jeg stod IKKE opp da!

Dette møtte meg da jeg stod opp kl 08.30...

Mannen min vet at jeg er veldig nysgjerrig, så her har
han hengt opp tre hjerter. De kan snus til forskjellige 
tidspunkter i løpet av ettermiddagen/kvelden... leeenge å vente!!!
Og jeg vet hvorfor, for han har ikke kjøpt det han skal gi
meg... ha ha.... Han mener nemlig at det beste er å være 
super effektiv i siste liten,- og det går alltid! Han skyter 
enda av jula for 6 år siden da han kjøpte 2 antrekk i julegave,
pysj, og annet stæsj og morgengave (fordi vi giftet oss rett 
etter jul) på unde en halv time!!!!!! 
"Åh,- vi har jo sååååå god tid, Kari!!!"

Happy valentine!!






3 kommentarer:

  1. Wow...nå ble jeg imponert..)) for en herlig dag hos deg..))

    ja det øverste bilde falt jeg også for..Venter det inn hos Thelma T.no og regner med det blir et på meg da..))

    Ha en strålende dag..))

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Nå ble jeg litt imponert ;)) Skikkelig kreative har dere vært!!!
    Så flott det øverste bildet ditt var, ser av kommentaren her inne hos deg at de ventes inn hos Thelma T, spørs om jeg ikke bare MÅ ha en sånn ;))
    Ønsker dere en fortsatt fin valentinsdag!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Oi og wow! Så flink og søte dere! Hihi;)
    Herlig start på dagen for dere begge;)

    Mannfolk er mannfolk, alltid i siste liten - det kommer aldri ril p endre seg her i huset ihvertfall, hehe;)

    Likte posteren din, tror jammen jeg må ha meg en slik jeg og..;)
    Nyt dagen!
    KLEM

    SvarSlett