februar 08, 2012

SÖGNE home!!!!!!!


Jeg er såååå stolt over venninnene mine 
som nettopp har startet nytt interiørmerke,
SÖGNE home!
Disse designer og selger interiørartikler 
med en forholdsvis klassisk, skaninavisk vri 
med fokus på kvalitet!
Jeg synes de er knallflinke!

Denne sesongen satser de på kurer, dørmatter, lykter og tekstil!

Du kan lese mer om dem samt se 
hele kolleksjonen deres her.

Jeg har gått til innkjøp av en av de nydelige dørmattene deres. 
Gave og Interiørhuset i Søgne har tatt inn
et stort antall av varene til SÖGNE!




Denne har fått plass i gjesteinngangen vår.
(Er også veldig stolt over stumtjeneren i bakgrunnen.... 
Den har min kjæreste "handy manny" laget helt selv!

En god dag til dere alle!

Kari


7 kommentarer:

  1. Hei Kari! Tuuusen takk for så fine ord inne hos meg! Du aner ikkje kor mykje dette har å seie for blogginga mi! Har halde opp pga sjukdom, og føler at det er vanskeleg å kome i gang igjen. Kommentarane frå alle fine der ute er så viktige for meg! Flott bloggen din, la meg til som følgjar :) Merket du viser er eitt av dei som har fått mi merksemd i det siste, veldig mykje fine ting eg har sett! Du får helse til veninnene dine, og seie at dei har ein fan på Sunnmøre :)

    Ha ei fin veke vidare!
    God klem frå Elin!

    SvarSlett
  2. Heisann og tuuuusen takk for kjempekoslig kommentar. Hper du kommer innom meg igjen ja. Du har så fin blogg at jeg la meg til som følger. Håper du får en fin uke og heldige venninnen din. Håper det går så det suser :)
    Stooor varm klem fra irina

    SvarSlett
  3. Oj imponert!!
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så flott blogg! Herlig dørmatte da! Likte den! :) bli gjerne med på give-away hos meg :)

    SvarSlett
  5. Så de på G&I-messen. De hadde mye fint! Likte også godt de mattene. :)
    Gøy når jenter får det til!!


    AW

    SvarSlett
  6. Jeg har også forelsket meg i Søgne - jeg tror det kan bli en suksess :)

    klemmer i fleng!

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så mye flott fra Søgne!!
    Ønsker deg en riktig fin fin helg ;)
    Klem, Monica

    SvarSlett