februar 22, 2012

Buzzing med LEGO friends

Jeg har hevet meg på en utfordring om å bli BUZZADOR. 
Dermed fikk jeg et tilbud om å prøve ut LEGO friends med min datter.
I hele dag har hun gledet seg vilt til hun skulle hjem å bygge lego!


Siden hun også har en lillebror som er meget hekta på å bygge
legobiler, var det vanvittig gøy at hun nå fikk prøve "jentelego"
Dette var med stooor suksess!! Hun syntes det var kjempegøy å lese tegninger,
finne riktige brikker og sette dem på den riktige plassen!
Jenta mi fikk oppdraget om å bygge Olivias hus.
Etter at lillebror kom i seng, listet hun seg ned på kjøkkenet
i sokkelesten for å fullføre husbyggingen!

Olivias hus selges i butikkene for kr.199,-
Dette kan anbefales på det varmeste!

God onsdagskveld!

Kari





2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Nå surrer jeg fælt her...men prøver å si at det var en veeldig nydelig jente :-) Tenk å kunne hatt slike leker å leke da man var liten!
    Legger meg til som følger :-)

    SvarSlett