februar 16, 2012

Entré

Hei på deg!

Forleden viste jeg noen bilder av SögneHome sine dørmatter i entréen. 
Her følger det flere bilder fra vår lille gjeste entré....

Heldigvis har vi en grov-inngang hvor snekkeren og 
barna kan gå inn til hverdags,- og den ganga er ikke
bloggbar i det hele tatt!
(Der er det rot og skrot og det blir aldri orden!
Vi har jo så ufattelig mye klær og sko,- og det verste av alt
(eller egentlig beste... :-)) Nå får vi jo en til som med sitt lass
med tøy, vogn og annet stasj..."velkommen til KAOS- gangen!")

Jeg er veldig fornøyd med stum-tjeneren. Designet og laget
helt selv av selveste snekkermannen!
tilbake til gjesteinngangen: I taket har jeg denne lampa,- en prisme-lampe
som jeg kjøpte på ILVA for noen år siden. Veldig fornøyd med den!

Fra entréen er det to dører. Da Bolette bodde i huset,
Var det ene bestestua og det andre var veien inn til 
kammerset hennes. Vi har beholdt bestestua, men kammerset
har faktisk blitt til spisestue i forlengelse med kjøkkenet.
De gamle skjøtene til huset ble hengt opp i et par rammer
ute i entréen.... Disse er det litt sjel i :-)

Til sist: Siden det er så lenge siden jeg har blogget, har det 
skjedd noe i blogg-rollen... Jeg ser at jeg ikke blir oppdatert på 
NIB og rundt forbi. Er det noen av dere som har hatt samme 
erfaring, eller vet hva man skal gjøre?
(Forstod at de har et problem med dette på NIB)

Ellers ønsker jeg dere en god og fin torsdag!

Kari






5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Tusen takk for superhyggelig kommentar fra deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Stumtjeneren din var kjempefin,den likte jeg godt:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  3. Nydelige lyse bilder!! Blir glad av å se på slike.
    Klem Madelén

    SvarSlett