februar 05, 2012

NIB utfordring...

Utfordringen i NIB denne månen er et 
vårlig innslag
med smart panel.....


For meg er våren 
løkblomster, hortensia og pastellfarger!
Vi bruker RICE så det suser etter hjemme hos oss!


Når snøen forsvinner, er det helt genialt å bruke ute.
Men jeg må tilstå at vi faktisk bruker dette til hverdags hele året.
Oppvaskmaskinen blir tømt superraskt når det kun er plast-servise
som står i den. Hva gjør man ikke for å være effektiv i en aktiv hverdag?

God søndag!
Kari

8 kommentarer:

  1. Your BLOG is AMAZING!

    Lots of LOVE from switzerland
    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Herlige rice! Skikkelig sukkertøyfarger!

    Ønsker deg en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  3. skikkelig vårfølelse med sukkertøy farger..

    Lykke til i utfordringen,
    Klem Jatte :)Lykke til i utfordringen,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  4. Elsker Rice sine produkter jeg med ! Og perleblomster skriker vår-feeling :) Ha en super søndag! Klem Linda

    SvarSlett
  5. Så deilige farger! Og for et vakkert hjem dere har!

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  6. Ja hvorfor ikke bruke de hele året=) Da kan man dagdrømme litt om det fine været som kommer til våren;)
    Velkommen som følger på min blogg!

    Ha en fin uke=)

    SvarSlett
  7. Nyyyydelige farger. Lykke til hos Nib;o)
    Ps! Her inne hos deg trives jeg.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett