november 04, 2009

Funn fra Bolette...

For en liten stund siden var jeg på oppdagelsesferd i garasjen vår,- ja, du hørte riktig... I vår garasje er det ikke plass til biler! Dobbel er den i tillegg... Uff, vi må få ryddet litt plass så vi i allefall har plass til en, og det skal vi klare:-) I denne doble garasjen har vi massevis av ting og  tang. Og det meste bør kjøres på gjenvinninga, men plutselig fikk jeg se noen ting som mannen min hadde satt bort, og det var gamle saker etter Bolette. Denne kaffekanna er etter henne, og etter å ha lest diverse blogger med gjenbruk som tema, fant jeg ut at jeg kunne bruke den til blomstervase! Dette ble jeg i grunnen ganske fornøyd med, eller hva?




Fant også en "folkets kogebog" som Bolette hadde hatt. Utrolig vittige oppskrifter:


Frikadeller:
"Kjøddeigen formes i smaa runde kager, der lægges med en ske ipanden og skeen dyppes hver gang i kogende vand. Steges brune i smør. Serveres i skarp, brun sause og med stuing


Kanskje et middagstips?

Lykke til med middagen da!

Klem fra


3 kommentarer:

  1. åå så moro å finne sånt,skulle ønske jeg hadde en sånn garasje.hihihi..
    nydelig det ble med blomster i,elsker sink.
    festelig kokebok,et klenodium det der.moro å pynte med.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så gøy å finne igjen sånne ting. Kanna ble kjempefin med blomster i.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Ja det var litt av noen funn..så gøy.Takk for hyggelig hilsen hos meg, og lykke til i trekningen.Klem fra Maliva

    SvarSlett