januar 12, 2010

Jeg tar utfordringen! Hva slags kaffe/te boks......

....jeg har. Jo, selvfølgelig er det litt av hvert. Jeg drikker minimalt med kaffe selv, men mannen min er en stordrikker. Da vi holdt på med huset invisterte vi i en ordentlig kaffemaskin. Men jeg, jeg kan faktisk kose meg med litt te noen ganger når jeg kommer på det og har tid.

Nære venner av oss driver CEMO. Metallboksene (m/innhold) er derfra. Hvis dere ikke har smakt på teene og kaffeene og ikke minst krydderet fra CEMO bør dere gjøre det. Jernia og Traktøren fører de blant annet. Løp og kjøp!



Har også en liten hvit kasse med fire rom hvor det står litt tilbehør i.




God tirsdagskveld!

Klem Kari

17 kommentarer:

  1. Aller først: TUSEN TAKK for den herlige kommentaren! You made my day! :)))

    Så; Tusen takk for at du la igjen kommentar - da fant jeg deg. Og jeg blir følger. Her var det fint å være. :D

    Og til slutt; Takk for tips om Pompdelux - jeg er permittert med liten sjanse for å komme tilbake i jobb (fordi det går dårlig der). Har funnet en LITEN stilling et annet sted i permisjonstiden, men det hadde vørt fint med noe ekstra. Dette KAN være det! Flott klær og gode priser. Jeg skal hvertfall ta kontakt.

    Så takk, takk og takk!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  2. Hei..så gøy at du tok utfordringen;o) Ble jo virkelig nysjerrig på denne typen te/kaffe du reklamerer for her...
    Fortsatt god kveld til deg fra Maliva

    SvarSlett
  3. Jeg elsker kaffe!Takk for tips:)

    SvarSlett
  4. Så fint! Mine tebokser står i skapet. Benken er full med babymat og oppvask.. jaja..

    Ha det godt
    Emma

    SvarSlett
  5. Fikk lyst å prøve den, men jeg vet ikke om den finnes i mandal. Tror ikke jeg har sett den.

    SvarSlett
  6. Søgne er jo ikke langt herfra! Takk for tipset, jeg kommer nok til å titte innom der en dag.

    SvarSlett
  7. Kjemåe fine! Kjekt å kunne se hva slags type kaffe man har.

    Klem Igi

    SvarSlett
  8. Ja det er jeg helt enig i , Nydelige krydder og te fra Cemo er bra og ha i hus. Men begynner og få en del her nå , er jo en populær gave når man skal på besøk, så heldige meg har en ganske så stor samling:-) Ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei.

    Morsomt med sånne små utfordringar, måtte ta den eg og. Veldig kosleg og kikke innom hos deg:))

    Klem Ann

    SvarSlett
  10. Hei, takker for koselig kommentar. Skjønne bokser, drikker litt kaffe, skjeldent te. Klem.

    SvarSlett
  11. Heisan..

    så fin blogg du har!

    Flotte bokser du har der også, artig utfordring:)
    Tusen takk for hyggelig besøk hos meg..

    Stor klem

    SvarSlett
  12. Så gøy at du hadde en flott jentetur!! Det stedet ser utrolig lekkert ut. Mmmm, ta en tur? Høres herlig ut å nyte litt zen-tid: :)

    Så søte boksene dine er!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Så gøy at du hadde en flott jentetur!! Det stedet ser utrolig lekkert ut. Mmmm, ta en tur? Høres herlig ut å nyte litt zen-tid: :)

    Så søte boksene dine er!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Så gøy at du hadde en flott jentetur!! Det stedet ser utrolig lekkert ut. Mmmm, ta en tur? Høres herlig ut å nyte litt zen-tid: :)

    Så søte boksene dine er!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  15. Hei Kari :o)
    Så flotte bokser du viser… artig utfordring.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag. Mette

    SvarSlett
  16. hei hei!
    Er også en tedrikker, som regel.
    Nydelig kaffeboks(den hvite!) slik kunne jeg tenkt meg! :)

    SvarSlett
  17. Hej.:-) ja morro å sy...Jeg er spent selv, hva det blir til..Må innom pc'n å lage litt jeg skal priten ut og klippe til.:-)

    Men når det gjelder stoff og stil. Du vet du kan bestille prøver på stoff ?

    Jeg gjør alltid det, skriver en lapp...maks 5 varenummer på stoffprøver jeg ønsker, legger det i en konvolutt med en ferdig frankert og adressert konvolutt til meg..så går det noen dager og jeg får prøver i posten. vil jeg ha mer enn 5 prøver, deler jeg opp i flere konvolutter.:-)

    SvarSlett